FAQ
Doen jullie ook aan repareren?
Wij doen ons uiterste best om alle soorten hand- en elektrische gereedschappen te repareren.
Kan ik een product afhalen in de winkel?
De meeste producten in onze webshop hebben we in de winkel op voorraad, echter niet altijd. We raden daarom aan om eerst te bellen of een product in de winkel voorradig is. U kunt altijd op internet een bestelling doen en het daarna in de winkel komen afhalen. Kies hier dan voor in het bestelproces.
Wat zijn de openingstijden van Provak van Beijeren en Provak Pos?
Maandag: gesloten
Dinsdag: 08.30 – 18.00 uur
Woensdag: 08.30 – 18.00 uur
Donderdag: 08.30 – 18.00 uur
Vrijdag: 08.30 – 21.00 uur
Zaterdag: 08.30 – 17.00 uur
Zondag: gesloten
Waar kan ik terecht met vragen en klachten?
Hooftstraat 115
2406 GG Alphen aan den Rijn
Tel: 0172-475541
Burgemeester Colijnstraat 17
2771 GC Boskoop
Tel: 0172-217249
Contact
Welke betalingsmodelijkheden zijn er bij Provak van Beijeren en Provak Pos?
Contant, reguliere betaalpassen
Pos: Provak cadeaubon, iris cheque
Beijeren: Provak cadeaubon, iris cheque en creditcards
Hoe vraag ik een klantenkaart aan?
Dit kan in de winkel of via de website.
Wat zijn de voordelen van het sparen met de klantenkaart?
Bij elke besteding spaart u een tegoed wat u vrij kunt besteden bij uw volgende aankoop. Over alle aankopen spaart u tegoed, dit betekent dus ook over aanbiedingen.
Wat doe ik als een product niet bevalt?
U heeft 14 dagen om u artikel zonder opgave van reden te ruilen. Na die tijd kunnen we in sommige gevallen een andere oplossing bieden. Daarnaast moet het artikel ongebruikt en in de originele verpakking worden geretourneerd. Is het artikel een speciale bestelling geweest dan gelden er weer andere regels. Neem dan contact op met de winkel waar de aankoop is gedaan.
Mijn aankoop past niet in mijn auto. Wat nu?
Provak biedt ook de thuisbreng service. Uw aankoop zal thuis worden afgeleverd, dit kan meestal op dezelfde dag geleverd worden. Ook bestellingen kunnen thuis worden afgeleverd.
Ik heb hulp nodig bij mijn klus/project. Kan Provak mij hierbij helpen?
Jazeker, wij zijn u graag van dienst. Maak een afspraak via de website. Neem direct contact op!
Wanneer kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Ruilen is nooit een probleem. Natuurlijk willen wij dat u bij ons met het juiste product naar buiten loopt dat voor uw situatie de beste keuze is. We proberen u daarom in de winkel altijd zo goed mogelijk te informeren. Blijkt achteraf toch dat u een ander artikel had moeten hebben, kom dan vooral terug. Want een tevreden klant is voor ons veel meer waard dan een snelle verkoop en een ontevreden klant.
Het artikel moet wel in onberispelijke staat verkeren en de originele verpakking moet nog aanwezig zijn.
Wilt u wat ruilen? Neem dan in ieder geval uw aankoopbewijs of pakbon met complete verpakking en toebehoren mee. Vanzelfsprekend moeten de artikelen wel ongebruikt en onbeschadigd zijn.
*Retourneren is niet mogelijk bij speciaal voor u bestelde artikelen.
Kan ik een artikel in alle Provak filialen ruilen of retourneren?
Alleen bij ons gekochte artikelen kunnen zowel bij het filiaal in Alphen aan den Rijn als in Boskoop worden geruild of geretourneerd.
Hoe kan ik mijn gespaarde geld uitgeven? Geldt dit ook op acties?
Heeft u gespaard tegoed? Geef dit dan tijdig bij de kassa aan dat u het gespaarde geld wilt gebruiken of wilt doorsparen. Het gespaarde tegoed kan ook besteed worden bovenop acties.